Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (függ a kiválasztott szállítási módtól: utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A termékek mellett megjelenő árak nettó árak, valamint feltüntetésre kerülnek az adott termék listaárára vonatkozó ÁFA összegek is. A kosárban az árak bruttó árak, az általános forgalmi adót tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt láthatóak. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása a nyitva tartási időtől függően 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Amennyiben a termék rendelési állapota, mennyisége eltér a jelenlegi készletről ügyfélszolgálatos vagy raktáros kollégánk azonnal e-mailben vagy telefonon jelentkezik a leadott megrendelést követően.
Egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot nyitva tartási időben a 06 1 323 1220-as telefonszámon vagy írjon e-mailt a gravotrade@gravotrade.hu címre.
Fizetési feltételek
Áruházunk platformján jelen pillanatban még csak a banki átutalással és utánvéttel történő fizetés érvényesül. Amennyiben személyesen szeretné a terméket átvenni bemutatótermünkben lehetősége van készpénzes és bankkártyás fizetés közül választani! Alapértelmezett esetben 8 napos átutalásos számlát küldünk a csomaggal együtt. Kérjük az automatikus rendszerüzenetek alapján ne indítsanak utalást! Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy utánvétes fizetést jelenleg csak a GLS Futárszolgálat esetén tudunk biztosítani.
Számlázással kapcsolatos információk
Megrendelések esetén a kiállított számlát alapértelmezett esetben a csomagban fogjuk megküldeni, a termék(kek)kel együtt! Amennyiben előzetes megállapodásunk van elektronikus számla küldésével kapcsolatban, úgy az áruval nem érkezik számla, azt az előzetesen megadott e-mail címre automatikusan megküldi a rendszerünk a számla kiállításának pillanatában. Ebben az esetben a szamlazas@gravotrade.hu e-mail címünkről fog érkezni a számla.
Cégünk hatékony és gördülékeny működésének érdekében 2022. novemberében leszerződött a Fair Pay Control Zrt-vel, akik egy külsős, követeléskezelő cég. Az átutalásos számláinkat ők monitorozzák a számla kiállításától kezdve, annak pénzügyi teljesítéséig! Ennek értelmében a vásárlóink tájékoztató, emlékeztető, szükség esetén (amennyiben a pénzügyi teljesítés nem történik meg határidőre!) felszólítóleveleket fognak kapni tőlük.
Levelük minden esetben hivatkozni fog a kiállított számla sorszámára, annak fizetendő végösszegére és a fizetési határidőre. A Fair Pay Control Zrt soha nem fog számlaképet küldeni, azt minden esetben tőlünk, mint számlakiállítóktól fogják megkapni a fentebb részletezett lehetőségeken keresztül (csomagban vagy elektronikus úton).
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, GLS, Foxpost, Packeta futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: GLS futárszolgálat, Foxpost automata, Packeta csomagpont/automata
Kiszállítási idő: GLS: 1-2 munkanap (13 óráig beérkező megrendeléseket tudjuk 1 munkanapos határidővel szállítani), Foxpost/Packeta: 2-5 munkanap
Külföldi szállítás lehetőségéről és díjairól érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal, valamint magánszemélyekkel. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú és érvényes adószámmal rendelkező vállalkozó/cég.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A szállítás során keletkezett esetleges károkért felelősséget nem vállalunk, a szállító felé reklamációt csak az átvételkor készített jegyzőkönyv esetén tudunk indítani. Automatából átvett csomag esetén az automata kijelzőjén található hibabejelentés menüponttal tudják jelezni az esetleges káreseményt.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására a vevő részéről csak írásos formában e-mailben, a gravotrade@gravotrade.hu email címet használva van lehetőség.
A megrendelés leadásával automatikusan elfogadottnak minősül megannyi vásárlási feltételünk.
Amennyiben bármely ponttal kapcsolatban nem ért egyet, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a gravotrade@gravotrade.hu e-mail címünkön a megrendelés leadása előtt!
Budapest, 2024. december 3.